• AVG CAD 90.0

Trening pod znakiem liczby 40 :)

Niedziela, 1 września 2013 · dodano: 01.09.2013 | Komentarze 7

Ustawka z Robertem, Darkiem, Piotrkiem, Danielem i Grześkiem vel Tony Martin ;)
Dzisiaj trasa płaska, cel: olbrzymia ławka w Ueckermunde :)

Od początku był ostry gaz, rzadko kiedy licznik wskazywał prędkości poniżej 40, pomimo bardzo silnego wiatru. Początek szedł mi ciężko, długo się nie mogłem rozkręcić. Dopiero po popasie w Ueckermunde zaczynało się jechać coraz lepiej.
Za Dobieszczynem Darek wyskakuje, ja poprawiam, za mną Grzesiek i zawiązuje się ucieczka. Kawałek pojechałem i odpuściłem. Później odpuścił Darek, za to Grzesiek ma taką parę w nogach, że mimo prób pogoni nie udało się go dojść do Tanowa. Zaliczył udaną ucieczkę! ;)

Zdjęcia później, jak któryś z chłopaków wrzuci. Daniel nawet nagrał filmik ;)

Muszę przyznać, że nie ma aż takiej tragedii z moją formą. Po ostatnich balach byłem pewien, że będzie duuużo gorzej.

Uwielbiam takie ustawki!!!
Kategoria > 100, Trening

saren86
| 19:53 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Jeżeli tylko będę miał wolną niedzielę to będę się pojawiał ;)
pietro | 19:41 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Jestem za stalym kalendarzem niedziela 9.00 glebokie
Bodi | 15:16 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Dzięki za wspólny wypad,do następnego.
Kolejna niedziela 0 9.00.I proponuje by zostało to na stałe w kalendarzu.
barblasz
| 14:31 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Jak patrzę na to to ciśnie się jedno klik i skręca mnie z zazdrości że nie ma mnie w Szczecinie i nie mogę w tym uczestniczyć :) Pozdro KOKSY!!!
James77
| 13:23 niedziela, 1 września 2013 | linkuj bez przeeesaaaady z tym Martinem... niewyspany byłem ;)

ale takie prędkości przelotowe to fajnie oglądać.
pozdro
saren86
| 12:51 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Pozdrawiam również! Już się nie mogę doczekać następnego wypadu ;) Jeszcze przez te dwa miesiące sezonu coś się uda na pewno pokręcić!
Danielo
| 12:07 niedziela, 1 września 2013 | linkuj Mnie ten trening wyjechał maksymalnie, w Tanowie nie chciało mi się już kręcić
Filmiku nie było kiedy nagrywać, taki gaz, ale coś tam zamieszczę w tygodniu.
Pozdrawiam kozacy! :)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa bbawi