• AVG CAD 86.0

Kolejna niedzielna ustawka ;)

Niedziela, 8 września 2013 · dodano: 08.09.2013 | Komentarze 4

Start z Głębokiego razem z Danielem, Marcinem, Piotrkiem, Robertem i Darkiem. Tym razem przewodnikiem był Daniel, co gwarantowało trasę po okolicznych pagórkach ;) Poznałem nawet nowe niemieckie odcinki z ciekawą hopką ;)

Z pewnością była to najbardziej rwana ustawka sezonu. Co chwilę były ataki i kontrataki. Nie odpuszczałem żadnego :D Zaczynam się czuć coraz bardziej komfortowo w wysokich dla mnie tętnach. Potrafię wytrzymać w nich dłużej. Poprawa tego też jest moim celem na przyszły sezon.
Ogólnie ustawka zajebista, jak zwykle zresztą. Coś w tym roku udaje nam się zgrywać coraz częściej, co mnie bardzo cieszy.
Na samym już Głębokim dopadła mnie trochu bombka, ale jakoś dociągnąłem już do chaty.

Powiedziałem sobie, że dzisiejszy trening zaważy na tym, czy wystartuję w Pile. Noga kręciła ładnie, nie brakowało mocy, więc pieniądze wpłacone na konto organizatora :)

Kategoria > 100, Trening

saren86
| 17:53 niedziela, 8 września 2013 | linkuj Dzięki Daniel! Będziemy ogarniać więcej takich ustawek :) I wszyscy czekamy z niecierpliwością na filmik z wypadu wcześniejszego! ;) Pozdro!
Danielo
| 16:59 niedziela, 8 września 2013 | linkuj No i powodzenia w Pile, dla mnie tam za ostro, a Świno jednak za nudno, a i tak ustawki z Wami wygrywają! :)
| 16:58 niedziela, 8 września 2013 | linkuj Dzięki Mateusz, właśnie chciałem pokazać wam najfajniejsze odcinki tego roku i to się udało, świetna ustawka i ekipa, było super i zero nudy, do następnego. Dzięki!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa ludzi