Rozjazd i awaria.

Poniedziałek, 28 kwietnia 2014 · dodano: 28.04.2014 | Komentarze 0

Nogi jak z betonu, nieźle je w sobotę zakwasiłem ;)

Przyszły nowe opony, ale nie zdążyłem zmienić. Postanowiłem, że wyjadę rozkręcić nogi, żeby się szybciej regenerowały, później wywalę zajechane gumy i oddam koło do serwisu.
Poleciałem na Dobrą, tętno spokojnie, wysoka kadencja. Już na Miodowej Graniak dał mi znać, że coś nie tak, pokazując jakieś tętno z kosmosu, czyli 240 ;) Nie wiem, co mu odwaliło.

Przed Lubieszynem słyszę syk z tylnej opony. Zatrzymuję się, patrzę na nią, a na środku mała dziura. No to ładnie, pomyślałem sobie. Dobrze, że stało się to teraz a nie w sobotę 150 km od domu. Zadzwoniłem po kuzyna, który w pół godziny po mnie przyjechał, i tak skończyłem zabawę ze starymi oponami ;)
Continental Ultra Sport, przejechałem na nich 8750 km. Kupiłem te same, tylko białe.

Do serwisu pojechałem na Mazurską do Krasińskiego. Mechanik wziął koło w rękę, wszedł na zaplecze, wrócił po minucie i koło znów się kręci bez oporów. Do tego nic nie zapłaciłem ;) Polecam ten sklep ;) Od długiego czasu jest moim ulubionym.

No to czas coś myśleć nad jakąś majówkową wyrypą ;)