Pętla Drawska po raz drugi :)

Sobota, 14 czerwca 2014 · dodano: 15.06.2014 | Komentarze 10

Pierwszy start w tym roku. Grupę startową można by bez problemu nazwać grupą śmierci. Założenia były takie, żeby rozwalić klasyfikację open i udało się. Może mi w mniejszym stopniu, ale powodów do narzekań na pewno nie mam.
Liderem grupy był oczywiście Grzesiek i to on zasłużenie wygrał I miejsce w Open.

Od startu poszedł ogień, ale to normalka. Po pierwszym zaciągu naszego lidera, grupa została w składzie 5 osobowym, tj. ja, Grzesiek, Romek, Darek Kaczyński i mocny zawodnik z Głębokiego Darek Szulgo (kat. M5!). Takim oto pociągiem lecieliśmy po mocnych zmianach. Do Kalisza łapaliśmy jakiś "wozaków" na ogonie, ale na kaliskim podjeździe wszystkich zgubiliśmy. Przed Łobzem został Darek Kaczyński, podobno złapał gumę.

Od Węgorzyna zaczęła się moja walka o przetrwanie. Stany przed-kurczowe miałem w każdym kawałku nóg :) Dobrze, że było już z wiatrem. Grzesiek dawał długie i cholernie mocne zmiany, ciągnął jak lokomotywa. Ja żeby jakoś przeżyć, powtarzałem sobie cały czas w myślach "wytrzymaj jeszcze 10 km, później się odłączysz", i tak co 10 km ;)

Gdzieś na 147 km na podjeździe niestety lekko zostałem, po prostu zabrakło sił. Chłopaki poczekali, choć nie musieli, przecież to wyścig a nie ustawka! To się nazywa drużyna! Lekko mnie to podbudowało, wykrzesałem resztkę sił, światło powoli gasło, zacisnąłem zęby i jechałem. Dojechaliśmy do Choszczna, nawet nie próbowałem walczyć o miejsce, w tym przypadku po prostu nie wypadało, zresztą nie było już z czego.

Zadowoliłem się pięknym 4 miejscem w open i 1 w kategorii.

Następny zawodnik za mną miał 10 minut straty, co tylko pokazuje, jak mocno zmiażdżyliśmy konkurencję. Swój czas z zeszłego roku poprawiłem o 22 minuty! To się nazywa postęp!

Warunki pogodowe były zmienne, startowaliśmy w lekkim deszczu. Później się rozpadało mocniej, woda stała w kałużach i koleinach, momentami nic nie widziałem, tyle deszczówki leciało z kół kolegów prosto na twarz. Takie warunki trwały jednak maks 30 min, później już tylko się wypogadzało. Wiatr oczywiście wiał spory, ale czy było kiedyś inaczej?:)

Dzięki koledzy za tą morderczą i wyniszczającą walkę. Dzięki Magda za gościnę po maratonie ;) Było super, i co by nie mówić, to ja chcę jeszcze!

W domu tak mnie bolały nogi, że nie mogłem zasnąć ;D Pół nocy nie przespane ;D Kolano też boli, ale mniej się tym teraz przejmuję ;)

Zdjęcia wrzucę, jak jakieś zdobędę ;) jak ktoś jakieś ma, to bardzo proszę podesłać na sarnowskimateusz86@gmail.com z góry dziękuję ;)
Kategoria > 100, Maratony

pietrobike
| 09:23 niedziela, 22 czerwca 2014 | linkuj Pięknie Mateusz. Graty jeszcze raz :)
slimak84
| 15:26 czwartek, 19 czerwca 2014 | linkuj Graty Mateo TO była piękna jazda.Mega wyczyn.
wober
| 19:57 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Dzięki Mateo, super było, Trzeba średnie krecić wyższe to jazdę na czas uderzymy ;)
barblasz
| 18:09 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Super wynik Mateo - Graty !!!
saren86
| 10:13 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Dzięki koledzy za gratulacje i miłe słowa ;)
Daniel, łzy to miałem w oczach podczas jazdy ;)
Zbyszek, co ja biorę? Kilogramy makaronu i kasz, twarogu, jajek, płatków owsianych i bananów ;D
James77
| 08:47 poniedziałek, 16 czerwca 2014 | linkuj Gratulacje, ten wyścig będę pamiętał długo :)
maccacus
| 15:43 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Chłopaki no miazga! Dream Team się wykrystalizował... Mateusz jestem w szoku, prezentujecie taki poziom sportowy, że zbieram szczękę z podłogi.
exit87
| 15:10 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj mega gratulacje Mateusz!! super wynik, oby tak dalej ;)
Danielo
| 14:43 niedziela, 15 czerwca 2014 | linkuj Wielkie graty Mateusz za niesamowity wynik! Zapracowałeś na niego solidnie, pewnie łzy były na podium :) Brawo!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa szakr