Takie nic...

Sobota, 20 września 2014 · dodano: 22.09.2014 | Komentarze 9

Czasami pierdów Szymonbike nie da się już czytać, a czasami ma on cholernie dużo racji...
Przeszło mi na razie jebnięcie na te całe "trenowanie", ale widzę w tym tylko pozytywy.

Po pierwsze, nie chcę już być mistrzem świata w kolarstwie! ;D

Od tej pory będę jeździł bo chcę, a nie "muszę"...
Jeżeli będę chciał pojechać ze średnią 15, to to zrobię,
jeżeli będę chciał iść pobiegać, mimo, że może złapię kolejną kontuzję, to to zrobię,
jeżeli będę chciał iść przerzucać tony żelastwa na siłownię, co lubię, to pójdę,
jeżeli nie będę chciał trenować w miejscu na szatańskim chomiku, co mnie ogromnie frustruje, to chomik poleci przez okno,
nigdy już nie pomyślę o spadku formy podczas imprezowania ze znajomymi, podczas długich pozamiejscowych wycieczek, podczas leczenia choroby itp.
nie zostanę smutnym mastersem, dla którego niedzielna ustawka to całe życie.

Kocham rower, ale nie będzie mnie on ograniczał!

ps. ... a jeżeli mi się znowu zachce, to oleje to wszystko co powyżej napisałem, zepnę się i pobiję wszystkie kolarskie rekordy świata ;)
Tymczasem leczę przeziębienie, i chyba mam za dużo czasu do rozmyślań ;)
Kategoria 50-100, Trening

saren86
| 21:10 wtorek, 23 września 2014 | linkuj W październiku, niedługo będę miał grafik, to można coś pomyśleć ;)
wober
| 19:58 wtorek, 23 września 2014 | linkuj Napić razem! kiedy i gdzie?:D z kobietami jak ustalaliśmy :)
saren86
| 09:22 wtorek, 23 września 2014 | linkuj Nie widzę przeszkód :)
James77
| 07:45 wtorek, 23 września 2014 | linkuj to znaczy, że możemy się już napić po Kasztelanie? :)
saren86
| 20:49 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Wy to zawsze sprawicie, że morda się roześmieje ;D
Danielo
| 19:37 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Przyda się Tobie Romek ta masa na zjazdach, z Joachima polecisz pierwszy ;)
wober
| 19:13 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj Idę w stronę tego co napisałeś. Jak będę chciał ważyć 88,8kg to będę ważył i ważę :D hahahha
MASA!!!!!
Danielo
| 18:59 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj No, dobrze że dodałeś to po Ps. bo już bym napisał "Czasami pierdów Sarena nie da się już czytać..." ;)
Ale teraz spuentuję: " Mateusz czasami ma ...cholernie dużo racji..."!

Pozdrawiam chorujących myślicieli :)
barblasz
| 15:56 poniedziałek, 22 września 2014 | linkuj MateoBike ;D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa kuibe