Starość nie radość ;)

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 07.03.2015 | Komentarze 4

W końcu robi się pięknie, człowiek już nie marznie, jazda zaczyna sprawiać przyjemność ;) Tylko jak zwykle ten wiatr... już nie te lata człowiek ma, żeby się z nim tak zmagać :) Prędkość dzisiaj żadna, a wróciłem zmęczony jak cholera... po tym stwierdziłem, że biorąc pod uwagę moją formę spowodowaną częstotliwością jazd, to w tym roku na ustawkach raczej sobie nie pojeżdżę, chyba, że z innymi ślimakami ( liczę jeszcze na Romka :D )

Tak poza tym, nadal jeżdżę z połamanym butem :/
Najpierw miałem dylemat jakie SIDIki wybrać, gdy już się zdecydowałem, to zaczął się problem z rozmiarem. W Szczecinie znaleźć buty szosowe to jakiś kosmos. Żeby dobrać rozmiarówkę, mierzyłem nawet wersję MTB. Dopiero u Kadrzyńskiego udało mi się dopasować rozmiar ( 43,5 - normalne buty noszę 42! szok! ), przymierzyłem szosowe SIDIKI, szkoda, że za 1300 zł. Jako, że nic innego nie było, zamówiłem SIDI Level za pińć stów na Bikestacji. Po kilku dniach czekania na kuriera, odpisują mi, że nie ma mojego rozmiaru. Ręce opadają. Nic, walczę dalej :)

Kategoria 50-100, Trening

saren86
| 13:56 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Adam, jesteś przyjęty! Szykuj się na następną sobotę z rana ;)
maccacus
| 13:39 niedziela, 8 marca 2015 | linkuj Zgłaszam się jako trzeci do teamu :)
Danielo
| 23:30 sobota, 7 marca 2015 | linkuj Mati trochę więcej entuzjazmu, damy radę :)
A z butami miałem w zeszłym roku to samo, przymierzanie w każdym sklepie co było, potem nie trafiony zakup Speców w Cetusie. Były niby dobre ale do ideału brakowało pół numeru, poleciały na aledrogo bo w sklepie nie chcieli przyjąć z racji promocji.
W końcu dobrałem te Scoty, no ale nie wiem ile wytrzymają, rozmiarówka to ogólnie loteria, nawet wśród tej samej marki.
wober
| 19:38 sobota, 7 marca 2015 | linkuj Ja mam takie samo tempo będziemy "ojciec team" :D

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziej