Wiatr, szalony wiatr ;) - rower #9

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 17.03.2015 | Komentarze 2

W weekend się nie udało wyskoczyć z Koksami, trzeba było nadrobić, bo na listopad Romek zapowiada mega formę, nie chcę odstawać ;)
Pogodna piękna, mnóstwo endorfin, nawet super silny wiatr nie psuł mi radości z jazdy!

Super miłe zaskoczenie to nowa droga rowerowa od Buku do granicy, po prostu miazga! Fajne chopki, dobry asfalt, szeroko. W życiu nie powiedziałbym, że została zrobiona przez polskich drogowców ;) Szkoda, że taka krótka.

Przy przejściu granicznym w Blankensee niemieckie Policaje robiły spektakularną akcję zatrzymywania kolarzy i rowerzystów i sprawdzanie czy posiadają dowody osobiste. Na szczęście zawsze wożę przy sobie, więc mnie puścili, ale taka przestroga dla zapominalskich.

Wiatr trochę umęczył, to siadłem na ławeczce i zjadłem ciastka upieczone przez żonę ;)

Na koniec, gdy wiatr wiał już tylko w mordę, otrzymałem dar od niebios, czyli jadący ze stałą prędkością 35 km/h ciągnik ;) Podciągnął mnie od Schmolln do prawie samego Penkun, stąd ten KOM :)

Jutro przybywa kurier z bucikami, w końcu :)