Szybkie dwieście przed robotą :D

Sobota, 17 marca 2012 · dodano: 18.03.2012 | Komentarze 2

Szczecin - Goleniów - Stępnica - Wolin - Międzyzdroje - Wolin - Stępnica - Goleniów - Szczecin

Po obejrzeniu pozytywnych prognoz pogody na sobotę, plan był taki, że "trzasnę" sobie jakąś setkę. Później pojawiła się propozycja Eryka na wspólne kręcenie. Problem w tym, że on chciał wyjechać na cały dzień i tych kilometrów nakręcić całkiem sporo, a ja szedłem na nocną zmianę do pracy i nie za bardzo mogłem sobie na to pozwolić. W końcu stanęło na tym, że pojadę z nim do Stępnicy i wrócę, a Eryk zgodnie ze swoim planem pojedzie do Międzyzdrojów.
Na drugi dzień spotkaliśmy się na Moście Długim o godz. 8.30. Mgła była tak gęsta, że mogłaby udusić konia! :) Ruszyliśmy żwawo w obranym kierunku. Nie wiem czemu, ale tak na wszelki zaś wypadek psychicznie i "ekwipunkowo" nastawiłem się na przejechanie z Erykiem pełnego dystansu. Już w połowie drogi do Goleniowa po bardzo krótkich namowach Eryka, dałem się skusić na całą trasę. Najpewniej dlatego, że pogoda robiła się rewelacyjna, świeciło słonko, wiatr nie był uciążliwy, często pomagał, a średnia z jaką jechaliśmy napawała optymizmem na szybki powrót.
W Międzyzdrojach byliśmy chwilę po g. 12, pojechaliśmy na molo, trochę podjedliśmy, pstryknęliśmy fotki a następnie pojechaliśmy do Netto uzupełnić zapasy. Krótko po 13 wracaliśmy już do domu, a tempo mieliśmy wcale nie gorsze niż w pierwszą stronę, i takie utrzymywało się praktycznie do końca.
W Szczecinie rozstaliśmy się przed Trasą Zamkową. W domu byłem przed 17, zmęczony ale zadowolony, bo przed pracą mogłem jeszcze coś porządnie zjeść i poleżeć ;)

Muszę powiedzieć, że dawno tak dobrze mi się nie jechało, była moc!;) Pewnie dlatego, że miałem doborowe towarzystwo i na dworze panowała prawdziwie wiosenna pogoda ;) Moje pierwsze dwieście w tym roku i pierwsze dwieście na szosówce zaliczone ;)
Dzięki Eryk za wspólną jazdę! Następnym razem jedziemy po trzysta! :)