• AVG CAD 71.0

Podjazdy.

Wtorek, 27 marca 2012 · dodano: 27.03.2012 | Komentarze 4

Wstępnie miałem pojechać na Prawobrzeże obadać tą legendarną ul. Sąsiedzką, jednak, że na rower wyszedłem dopiero ok. 15 stwierdziłem, że nie chce mi się w godzinach szczytu przebijać przez miasto. Postanowiłem uderzyć na ul. Strzałowską. Przed tym na rozgrzewkę pojechałem przez Siedlice do Polic, wróciłem przez Stołczyn.
Pod Strzałowską podjechałem pięć razy i muszę przyznać, że nieźle daje popalić, bo nachylenie jest naprawdę spore!(mogłoby być jedynie trochę dłuższe). Zjazdy na maksa na hamulcu, bo dziur i nierówności dużo.

Nie wiem czemu, ale jakoś nigdy nie mogę przekroczyć bariery 172 uderzeń serca ;) albo się za słabo staram, albo pulsometr ma za małą skalę :D
Kategoria 1-50, Trening

saren86
| 13:05 środa, 28 marca 2012 | linkuj Jaki cyborg?:) hehe :)
W okolicach przyszłego tygodnia jak pogoda pozwoli zrobię test na HrMax, pojadę na maksa w trupa, zobaczymy co z tego wyjdzie ;)
A co do predyspozycji to chyba zbyt krótko jeżdżę, żeby o nich mówić ;) ale wielkie dzięki za motywujące słowa!! :)
James77
| 09:51 środa, 28 marca 2012 | linkuj ...albo cyborg :)
maccacus
| 20:08 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj A no jechałem raz jak do tej pory tą Strzałowską, ale to było na początku przygotowań do sezonu i... nie dałem razy na raz, musiałem się zatrzymać. Ciekawe jak by mi teraz poszło.
A Ty Mateusz moim zdaniem masz predyspozycje, niskie tętno, na podjazdach nie odstajesz a nawet potrafisz zakręcić... U mnie bez problemu tętno wchodzi pod 180 przy ostrych podjazdach a jak jadę prawie w trupa to 185 i więcej mi pulsak pokaże :)
Dobre geny widać masz :)
wober
| 17:56 wtorek, 27 marca 2012 | linkuj bo nie jedziesz w trupa :D albo może masz juz taki "pałer" ;)

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oiree