• AVG CAD 77.0

Podjazdy czyli trening z cyklu: cierpienie na własne życzenie :)

Środa, 29 sierpnia 2012 · dodano: 29.08.2012 | Komentarze 11

Dojazd do Wołczkowa i z powrotem w ramach rozgrzewki. Później siedem podjazdów pod Miodową. Pierwszy miał być z założenia lekki i spokojny, ale przed sobą zobaczyłem trzech szosowców, których dogoniłem i dołożyłem im z 30 sekund do Gubałówki. Prawie wyplułem płuca i pierwszy raz na liczniku zobaczyłem na Miodowej prędkość powyżej 30 km/h ;)
Kolejne podjazdy też dosyć mocno, dwa z nich siłowo z niską kadencją.
Ostatni, 7 podjazd miałem ochotę jeszcze się z kimś pościgać pod górę, więc chwilę czekałem na dole czy aby ktoś nie jedzie ;D
Doczekałem się jedynie autobusu 51, postanowiłem się go czepić i trzymać jak najdłużej. Prędkość cały czas powyżej 40, nogi piekły jak cholera. Wytrzymałem do połowy, bo tam autobus zwolnił żeby wyprzedzić rowerzystę i później mocno szarpnął ;) Następnym razem postaram się trzymać dłużej.
Trening dobrze wszedł w nogi. Jestem pozytywnie zaskoczony tym, że podjazdy idą mi dużo lepiej niż kiedyś. Pewnie przez to, że zrzuciłem 2 kg ;)
Czuję, że rzeczywiście jestem w szczycie formy ;)
Kategoria 50-100, Trening

maccacus
| 22:24 sobota, 1 września 2012 | linkuj Nie jeździłeś jeszcze tymi "serpentynami" na Wałach na kolarce? :D Ja jeździłem i właśnie dlatego zrezygnowałem z pomysłu startu w tym wyścigu. Wytrzęsawka niezła, sprzętu mi zwyczajnie szkoda i zdrowia też bo stawy nieźle dostają na takiej nawierzchni a nikt mi za to nie płaci :). Nie mniej jednak jeśli wystartujesz to będę kibicował z całych sił i foty też jakieś się cyknie zawodowe :D
James77
| 11:57 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj to szybko skończycie ;)
saren86
| 11:47 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj No z tym regulaminem to prawda...
Niedługo wybiorę się przejechać trasę kryterium i zobaczę jak się jedzie po tym bruku, wtedy podejmę ostateczną decyzję o starcie. Jak na razie na listę wpisało się aż całe 7 osób!
James77
| 09:18 czwartek, 30 sierpnia 2012 | linkuj 16 to za rozwalanie szosy na bruku
60 to za rozwalanie mtb w lesie
;)
w połowie czytania regulaminu poddałem się... lekko zawiły :)
ale jak pojedziesz to może będę robił zdjęcia
Bodi-removed
| 20:39 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj ..a to faktycznie niewiele,bynajmniej powodzenia na trasie.
saren86
| 20:08 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj W regulaminie jest napisane, że 16 ;) a w dniu zawodów 32.
Bodi-removed
| 18:39 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj ...Gryf był zawsze po 60 zł,coś się zmieniło?
| 17:10 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj No wkręciłem ;) Kolarstwo uzależnia :D
Robert, jakieś tam starty były ;) Jeszcze w Gryfie chyba pojadę, bo kusi niską opłatą ;) A jak szczyt przejdzie to za rok znowu przyjdzie ;D
maccacus
| 15:56 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj Ładnie ładnie, widzę Mateo, że wkręciłeś się konkretnie... hehehehehe
| 14:54 środa, 29 sierpnia 2012 | linkuj ...jest szczyt a nie ma startów :-(
Niedobrze,szczyt przejdzie i wyścigi też.

Wpisz dwa pierwsze znaki ze słowa jlrek