• AVG CAD 84.0

Ostro z koksami!

Sobota, 15 września 2012 · dodano: 15.09.2012 | Komentarze 3

Trening zorganizowany przez Romka. O 9 na Głębokim ruszyliśmy w składzie: ja, Trenejro, Daniel, Michał i Olaf. Pogoda beznadziejna, bardziej na spanie niż kręcenie. Czułem, że nie jestem w dyspozycji i wiedziałem, że z takim składem będzie ostro. Temperatura powietrza dość niska a wiatr po prostu MASAKRYCZNY! Trasę zaplanował i "oprowadził" nas po niej Daniel. Nie było lekko, sporo szarpania, dobrego tempa, mniej spokojnej jazdy o której pisał Romano. Po jednym zaciągu trochę zostałem z Danielem w tyle ;) Pod koniec trasy przed Lubieszynem zaczynało mnie odcinać i tu na trochę znowu zostałem. Co dobrze, to to że, udało się poćwiczyć technikę jazdy na krótkich zmianach, bo u mnie z techniką cienko.
Po prawie 90 km na Głębokim średnia wyszła ponad 35 km/h! Co przy takim wietrze uważam za sukces. Szczególnie, że tętno średnie wyszło mi tylko ciut niższe od tego z maratonów PP. Momentami nawet podchodziły skurcze.
Na koniec po pożegnaniu się z Romkiem i Danielem, walnąłem sobie jeszcze podjazd pod Miodową do Gubałówki z Olafem i Michałem. Widać progres, bo po ostatnim kręceniu z nimi na Miodowej mnie mocno urwali, a dziś wjechaliśmy równo.
Trening wyszedł baaardzo fajny, na prawdę czuję go w nogach. Gdyby nie ten wiatr, to myślę, że średnia mogłaby spokojnie podejść pod 37. Powiem tak: Lubię to! ;)
Dzięki chłopaki i do następnego!