• AVG CAD 76.0

Miało być lajtowo...

Niedziela, 23 września 2012 · dodano: 23.09.2012 | Komentarze 12

Na miejscu ustawki, tj. na Głębokim spotkałem się z Robertem, Bartkiem, Grześkiem, Michałem, Olafem i Romkiem. Byłem zaskoczony taką frekwencją i wiedziałem już, że nie będzie tak lekko jak miało być :)
Grzesiek standardowo zaplanował fajną trasę. Ruszyliśmy spokojnie i tak było przez pierwsze kilkadziesiąt kilometrów ( nie licząc kilku zrywów, gdzie tętno ostro szybowało w górę). Początkowo świeciło ładnie słońce, jednak było chłodno. Ubrałem się na zimowo i nie żałowałem. Gdzieś na 50 km Bartek zrezygnował i postanowił swoim tempem wrócić do domu (pewnie dlatego, że holował i dociągał do peletonu Romka :DDD)
Od tego momentu tempo ruszyło. Chłodny wiatr wiał cholernie mocno, przez co był uciążliwy. Trasa zaplanowana przez Grześka była najeżona podjazdami (w sumie wyszło mi ich ponad 1000m!), do tego brukiem i innymi niespodziankami. Mi się bardzo podobała, Michał z Olafem coś tam narzekali ;)
W Mesherin pożegnaliśmy Romka, który odbił na Gryfino. Było ciężko, bo mocno się wyziębiłem i nie byłem przygotowany na taki dystans, a końcówkę jechałem na sporym odcięciu.
Na koniec walnąłem sobie jeszcze podjazd pod Miodowa i do domu. Wpadłem wykończony i mokry jak gnój od potu.
To na pewno nie był lekki trening, ale na pewno fajny ;) Porządnie zakończony sezon. Teraz już tylko na prawdę lekkie kręcenie.

Kategoria > 100, Trening

Eryczek
| 07:41 wtorek, 25 września 2012 | linkuj Jak będzie możliwość to się pokażę jak grupa się zbierze. Jak nic z tego nie wyjdzie to być może pokręcę coś u siebie.
Danielo
| 19:26 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Witam! Czytam coś o nieoficjalnym pisaniu się na przyszły week. Ma być cieplej, ja się piszę!
I... nie przynudzajcie już o zakończeniu sezonu.. i w październiku robiło się porządne treningi kiedyś!
Eryczek
| 16:50 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Bulsik sklada motur :-)
wober
| 15:37 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Eryk masz Bulsika pod nosem w Pyrzycach ;)
Eryczek
| 14:11 poniedziałek, 24 września 2012 | linkuj Danielo team vs rest :-) fajnie tak w dobirowym towarzystwie. Ja teraz skazany bede na samotne jazdy wiec powrot do korzeni.
Bodi-removed
| 15:21 niedziela, 23 września 2012 | linkuj ...mnie się podobało,Grzesiek dzięki za trasę.Ja się pisze za tydzień na trasę do 100 km.
James77
| 15:13 niedziela, 23 września 2012 | linkuj dzięki za jazdę.
przy planowaniu trasy zawsze może coś się nieprzewidywanego znaleźć, w końcu kilka fragmentów było mi też nie znanych...
Jeden się nastawia na napier$%#lanie szosą a tu jakiś bruk, płyty... a drugi to przełyka i myśli: następnym razem ja prowadzę ;)

ale grunt, że fajnie było.
następny raz to lajt ze śr. 30 do 100km i tego się musimy trzymać, bo jak widać Bartek i Roman odpadli ;)
czirs
barblasz
| 14:54 niedziela, 23 września 2012 | linkuj Dzięks za kręcenie!!!miło było poznać. Jakoś nie wierze w te wasz lajty:-)...
Bodi-removed
| 14:43 niedziela, 23 września 2012 | linkuj ...też kręcę już na lajcie...

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa nicop