• AVG CAD 78.0

Test opon i łańcucha.

Niedziela, 7 października 2012 · dodano: 07.10.2012 | Komentarze 4

Jak w temacie. Nowe laczki to Continental Ultra Sport. Wcześniejsze Conti Ultra Race wytrzymały 7500 km, złapałem na nich jedynie 3 gumy i to praktycznie na samym początku. Przejechały by pewnie i kolejny 1000 bo nie miały żadnych śladów pęknięć, rozdarć itp., ale już powoli zaczynałem czuć się na nich niepewnie na mokrej nawierzchni. Myślę, że to dobry wybór. Nowy łańcuch ten sam co poprzedni, bałem się, że może się nie przyjąć. Po założeniu jednak śmiga jak głupi ;D Współpracuje bez problemu z widocznie już miejscami zużytą kasetą ;)
Trasa przed pracą po Niemczech. W końcu przestało padać, jednak temperatury już nie pozwalają na w pełni przyjemną jazdę ;/ Jezdnie mokre i wielu miejscach pokryte papką z opadłych liści. Syfi się od tego sprzęt. Po długiej przerwie czułem się jakbym pierwszy raz jechał na rowerze, tak kondycja spadła, co zresztą widać po średniej. No, ale teraz jest już czas na to by skupić się na innych rzeczach niż na jakiejś tam głupiej średniej ;)
Kategoria 50-100, Trening

saren86
| 20:59 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Jak coś zacznie przepuszczać to będę się martwił, a na razie jestem zadowolony :)
wober
| 16:28 niedziela, 7 października 2012 | linkuj ja mam kasetę od zeszłego roku dwa łańcuchy i wszystko śmiga jak szalone ;]
maccacus
| 13:36 niedziela, 7 października 2012 | linkuj Zależy jaka kaseta, jak jakaś mocna z półki Ultegry to miękki łańcuch się przyjmie. Słyszałem o kasetach Ultegry co przejeżdżały nawet 3 łańcuchy jeden po drugim. Mimo wszystko jednak po 7 tysiach zmieniałbym cały zestaw. Ja na początku sezonu kupuję zestaw trybów Sory plus łańcuch 105 i taki set śmiga mi bezproblemowo. Aktualnie mam już nakręcone ponad 6000 km i nie czuć śladów zużycia (choć je widać). Pewnie za ok 1000km zaczną już przepuszczać najczęściej używane tryby.
Bodi-removed
| 12:22 niedziela, 7 października 2012 | linkuj ...czekałem na jakieś wpisy,ale ostatnio chłopaki zasnęli snem jesiennym.Też dojeżdżałeś do pracy.O oponkach nie mówię,bo każdy wie co lubi a kaseta pewnie nie ominie Cie przed sezonem...mówię o kupnie.Tez mam wyciągnięty łańcuch,ale na razie dobijam go i kasetę na trenażerze.Choć niedługo odstawiam rower.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa apust