Nie ma reguły...

Poniedziałek, 8 października 2012 · dodano: 08.10.2012 | Komentarze 3

No i po nowej oponie... Wyjechałem pokręcić 2-3 godzinki. Niestety zaraz za domem poczułem bicie na tylnym kole. Zatrzymałem się i zobaczyłem, że opona rozwarstwiła się na boku przy samej obręczy. Dętka lekko wyszła na wierzch. Myślałem, że szlag mnie trafi... Zawróciłem, licząc na to, że dojadę tak do domu. Po stu metrach jednak nastąpiło głośne BUUUUUUM, przez które pewien starszy pan na chodniku dostał prawie zawału :) Doczłapałem się do domu z buta. Z opony już nic nie będzie. Wcześniejsze tak zachwalałem, a tu proszę, nowa opona do wyrzucenia po 60 km! Widać nie ma reguły. Napisałem maila do bikestacji w sprawie reklamacji. Zobaczymy co z tego wyjdzie...

saren86
| 16:40 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj Tak zwijana. Już odesłałem, zobaczymy jak rozpatrzą reklamację. Najgorsze, że się pospieszyłem i wyrzuciłem niepotrzebnie stare. Teraz będę musiał i tak kupić kolejną, bo zanim mi odeślą minie pewnie z dwa tygodnie.
wober
| 12:44 poniedziałek, 8 października 2012 | linkuj no to musiała być jakaś felerna sztuka...

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa licac