Chomik #3

Moc:
- średnia: 168 W
- maks: 353 W

Ciężko wbić się w rytm treningowy gdy się z niego wypadło. Do tego te ciągłe nawracające przeziębienie. Od jutra zaczynam: trenażer, siłka, biegi, basen.

Dzisiaj przyszła wymieniona opona, uznali reklamację. Conti to jednak porządna firma ;)
Kategoria Trenażer, Trening

saren86
| 15:23 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Adam, oprócz na Bikestats prowadzę sobie dziennik treningowy w exelu ;) Tam wpisuję wszystkie dane z trenażera, w tym dystans. Takim sposobem jest dużo łatwiej i szybciej coś porównać, bo w exelu jest po prostu przejrzyściej. Bikestats traktuję bardziej w ramach rozrywki ;) Pozdrawiam również! do zobaczenia!
maccacus
| 15:09 sobota, 3 listopada 2012 | linkuj Mateusz rozumiem Twoje podejście do tego i szanuję zdanie, ale gdybym ja miał trenażer to mimo wszystko wpisywałbym sobie to w jakieś statsy (pewnie na BS bo innego "dzienniczka nie prowadzę) bo potem można dość szybko porównać intensywność treningu w danym roku, danym miesiącu, spróbować to przenalizować, wyciągnąć wnioski. A kilometry dla bajkstatsowicza są najwygodniejszą jednostką pomiaru bo czas nie jest brany pod uwagę w wykresach BS. Wylewasz na tym urządzeniu litry potu i przez całą zimę spędzisz pewnie kilkadziesiąt jak nie więcej godzin, to będzie miało bezpośredni wpływ na Twój przyszły sezon i formę "w realu" więc warto by było to sklasyfikować aby móc się potem do tego odnieść a za kilka lat mieć fajny bank danych i informacji o poszczególnych sezonach. Na podstawie takiej wiedzy będziesz mógł wybrać najbardziej odpowiedni rytm zimowych przygotowań, czy w Twoim przypadku dobrze jest startować z zimowaniem już w listopadzie czy możesz poczekac do grudnia bo inaczej przestrzelisz szczyt formy itp...
Zrobisz jak uważasz, przedstawiłem Ci tylko jak ja to widzę.
Pozdro koksie :)
Bodi-removed
| 20:15 wtorek, 30 października 2012 | linkuj ...po drugiej stronie barykady...hahaha.Myślę,że trenażer to super urządzenie choć nudno w miejscu kręcić.Można dobrać obciążenie itp i się porządnie zmęczyć.Ja dopisuje te kilometry bo nikt za mnie tego nie robi.A statystyki...tylko dla własnego wglądu.
saren86
| 19:54 wtorek, 30 października 2012 | linkuj Bo jestem po tej drugiej stronie barykady jeżeli chodzi o wpisywanie km z trenażera :D :)

A tak na serio, to te kilometry są dla mnie wirtualne i w ogóle mi na nich nie zależy. Mimo, że wysiłek jest porównywalny, albo nawet większy, bo dochodzi do niego przeogromna nuda, pedałując stoję w miejscu, więc praktycznie nie przebywam żadnego dystansu. Tu zdecydowanie ważniejsze są dla mnie inne wskaźniki. Ponadto nie mam jakoś zaufania do tego, czy mój licznik trenażerowy dobrze i realnie pokazuje dystans.

Oczywiście nie mam nic przeciwko jak ktoś te km wpisuje, wolnoć Tomku w swoim domku ;)

A plany to może i są, zobaczymy jak będzie z ich realizacją ;) dzięki!
Bodi-removed
| 19:04 wtorek, 30 października 2012 | linkuj ...czemu nie piszesz km z trenażera,przecież on sam nie jedzie?

...poza tym widzę jakieś mocne plany...powodzenia.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa oduma