• AVG CAD 75.0

Miliony endorfin!!! :)))

Czwartek, 28 lutego 2013 · dodano: 28.02.2013 | Komentarze 7

Miliony endorfin :))))

Po ostatnim kręceniu na trenażerze kontuzja kolana dała o sobie poważnie znać. Plan był taki, że nie jeżdżę na rowerze do czasu, aż minie tydzień od całkowitego ustąpienia bólu. Smarowałem kolano maściami Bengayem, później Ketonalem i nic. Dwa dni temu ból ustał, po tym jak zacząłem stosować okład z kapusty ;) Kto by pomyślał, jednak ta medycyna naturalna ma coś w sobie ;) Miałem więc nie kręcić jeszcze do przyszłego wtorku, a na dzisiaj zaplanowałem trening na siłowni. Jednak gdy wstałem rano i wybrałem się po zakupy, wiosenna pogoda uderzyła mi do głowy. Poleciałem do domu i pospiesznie zmieniłem tylną oponę trenażer-ową, i przygotowałem rowerek do jazdy. Czułem, że przez brak wstrzemięźliwości będą później płakał, jednak chęć kręcenia na świeżym powietrzu była zbyt silna. Porządnie się rozciągnąłem, trochę zjadłem, ubrałem stosowanie do temperatury i wyszedłem.
Pierwsze wrażenie niesamowite, przez treningi na trenażerze trochę czułem jakbym zapomniał jak się jeździ na rowerze. Poczułem pierwsze nierówności, tylne koło jakby mi uciekało, bujałem się na boki jak trzepak ;D Ale w końcu to był pierwszy wyjazd po:
prawie 5 miesiącach!!!
po 51 godzinach spędzonych na trenażerze, łącznie: 1312 wirtualnych km, od stycznia 805;
po 85 km biegania w trakcie prawie 10 godzin,
po 14 naprawdę ciężkich treningach na siłowni, łącznie 16,5 godziny
po 3 treningach na basenie.

Dalej jechało się rewelacyjnie, uśmiech nie schodził z twarzy, endorfiny uderzyły z pełną siłą ;) To jest to!...
...tylko spokojnie, mimo że, korciło sprawdzić nogę i w jakim stanie jest moja kondycja to jechałem najlżej jak potrafiłem. Z kontuzją nie ma żartów. Nie zrywałem ani razu, powolutku objechałem swoją ulubioną krótką pętlę przez Pilchowo do Polic i powrót przez Stołczyn. Ubrałem się idealnie na tę temperaturę, nawet przez chwilę nie było mi zimno. Szczęśliwy wróciłem do domu, mimo że rower trochę ubłocony ;) Znowu porządnie się rozciągnąłem i teraz modlę się, żeby kolano nie dało o sobie znać. Jeżeli nic się z nim nie będzie działo to odpowiadam na zaproszenie Adama i ruszam w sobotę na Głębokie ;)
W końcu mój baton rowerowy na 2013 rok nie będzie pusty ;)

Oksy pod paskami... Czyżby kandydat na trzepaka miesiąca?:))))
Kategoria 1-50, Trening

saren86
| 20:41 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj dokładnie ;)
James77
| 20:28 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj odkryłeś rower na nowo, można by rzec... :)
saren86
| 18:34 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj Dzięki Romek! Wiem, że nie potrzebnie stosowałem bengaja, teraz leży już tylko na półce. Jutro kupię tego DipRilifa, profilaktycznie nim będę smarował.
Adam, było ciepło ale nie za ciepło ;) Wolałem założyć, szczególnie, że momentami wiał dość silny chłodny wiatr. Ostatnimi czasy zrobiłem się niezłym zmarzlakiem ;D Pewnie przez te spalone kilogramy :)))
maccacus
| 18:08 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj No dzisiaj pogoda cud miód... Nie było Ci za ciepło w kominiarce? Ja dopiero jak schodzi poniżej zera to opatulam się w balaklawę.
wober
| 18:05 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj No koksie nie smaruj tylko nogi maściami rozgrzewającymi bo doznasz jeszcze mikrourazów. Polecam na takie bóle DipRilif. Stosowałem w zeszłym sezonie na nadciągniety mięsień. Super działa i jest skuteczny. Ketonal tez jest spoko ale nie "bengej"
barblasz
| 14:34 czwartek, 28 lutego 2013 | linkuj outdoor to jest to!!!

Wpisz cztery pierwsze znaki ze słowa dziec