• AVG CAD 81.0

Lekko.

Niedziela, 3 marca 2013 · dodano: 03.03.2013 | Komentarze 3

Po wczorajszym postanowiłem zrobić dłuższy rozjazd. Wieczorem zaczęło mnie lekko boleć kolano. Dzisiaj mimo lajtowej jazdy ból się nasilił. Teraz można powiedzieć, że wróciłem do punktu wyjścia... ból jest odczuwalny nie tylko podczas jazdy ale i chodzenia. Nie wiem, ale chyba bez płacenia za dobrego ortopedę się nie obejdzie. Co gorsza bez długiej przerwy ;/ Na razie jeszcze nie odpuszczam, ale jak do połowy marca się nie poprawi, to chyba innej opcji nie będzie.
Zrobiłem zestaw ćwiczeń na ITBS. Teraz będę robił na zmianę masaż i zimne okłady.
Coś czuję, że po owocnym zeszłym sezonie, ten okaże się wielką lipą...
W drodze powrotnej w Dobrej zamieniłem dwa słowa z Robertem, który pędził z peletonem z Głębokiego, i zwolnił żeby pogadać. On zwolnił a mi tętno skoczyło na 151 :D
Nie wiem, czy w Niemczech przed Bismarck nie minąłem się z Grześkiem ;)
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jak ktoś ma wolny czas we wtorek to zapraszam na dłuższą i bardzo spokojną jazdę w godzinach porannych. (o ile nie odpadnie mi kolano do tej pory).