Szkoda gadać...

Niedziela, 7 kwietnia 2013 · dodano: 07.04.2013 | Komentarze 4

Miałem dzisiaj zrobić setkę wracając z Łobza do Szczecina, jednak po 10 km kolano już tak zaczęło boleć, że praktycznie uniemożliwiało to jazdę. Doczłapałem się na dworzec w Runowie i pojechałem pociągiem...

Teraz czas zmienić nastawienie na ten rok, bo inaczej frustracja mnie zabije. Po prostu ścigania się nie będzie...
Kategoria 1-50, Trening

James77
| 18:04 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj o kurdę, Mateusz, lecz się chłopie, bo za kim będę poginał :)
saren86
| 18:00 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Dzięki koledzy! Poddać to się może i nie poddaję, będę działał, tylko po prostu nie nastawiam się już na jakieś ściganie w tym roku. Wracam do ćwiczeń rehabilitacyjnych, które chyba za szybko odpuściłem, a i nad lekarzem też się zastanowię. Pozdrawiam!:)
Bodi-removed
| 15:28 niedziela, 7 kwietnia 2013 | linkuj Mateusz nie poddawaj się.Wiem co to jest ból kolana bo miałem z oboma kilka razy problem.Moje jedyne zwolnienia z pracy to tylko kontuzje i L4 od ortopedy!!!Jak chcesz skorzystać z porady to dzwoń.Nie jestem pewnie jakimś autorytetem,ale też przez to przechodziłem.Jako ambitny kolarz na pewno dasz radę.Pozdrawiam.

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa wstaw