• AVG CAD 76.0

Wiosna!

Niedziela, 14 kwietnia 2013 · dodano: 14.04.2013 | Komentarze 3

Wreszcie przyszła prawdziwa wiosna! Niestety weekend pracujący, więc na wiele nie mogłem sobie pozwolić. Nie udało się zabrać z chłopakami na ustawkę ;/ Za to wyrwałem się z pracy 2 godz. wcześniej i zdążyłem trochę rozruszać nogę ;)
Zrobiłem moją ulubioną z krótkich tras, czyli na Police. Z powrotem uderzyłem na Strzałowską i udało się podjechać z blatu, więc na siłę w nogach nie mogę narzekać, bo jest. Za to wytrzymałość to "mniej niż zero"... męczę się za szybko. Dzisiaj puls w ogóle nie reagował, nie mogłem wskoczyć na wyższe wartości.
Po Strzałowskiej pojechałem na sąsiednią ulicę Zielną, którą obczaiłem pewnego razu podczas pracy. Krótki podjazd, za to 12%, i do tego w ustronnym miejscu bez ruchu. Minus to jezdnia z polbruku. Fajne urozmaicenie treningów będzie w połączeniu ze Strzałowską.
Kolano minimalnie dało o sobie znać, ale pracuję nad nim jak mogę. Zobaczymy co będzie jutro po dłuższej jeździe.
Start w Toruniu odpuszczam, nie ma sensu się pchać tam bez formy.
To tyle ;) Mam nadzieję, że wróciłem na dobre :) Może chociaż forma na wrzesień przyjdzie, to pojadę w Świnoujściu ;)