• AVG CAD 87.0

Ciężki trening z mastersami.

Sobota, 3 sierpnia 2013 · dodano: 03.08.2013 | Komentarze 5

Kolejny dzień leje się skwar z nieba, większość narzeka, a ja to lubię! ;)

Chłopakom z ekipy dzisiaj nie pasował trening, więc postanowiłem ruszyć z Głębokiego. Nawet był to dobry pomysł, biorąc pod uwagę, że dwa moje następne wyścigi to start wspólny. Trzeba się trochę objechać w grupie.

Wychodzę z domu, przed klatką wsiadam na rower, a tu zonk... guma z tyłu. No to sobie pojechałem... jednak szybka zmiana i mocniejsze tempo, i udało się zdążyć na ustawkę w ostatniej chwili. Widmo samotnej jazdy mnie zmotywowało. Ostatnio jakoś mi się nie chce jeździć samemu.

Peleton dzisiaj spory, na początku dość leniwy. Pierwsze 40 km to była sielanka z tętnem regeneracyjnym. Później wyszedłem na zmianę, gdzie dobrze przepaliłem nóżkę. Dotarliśmy do Pasewalk, za którym szyk zmienił się w wężyka, i gdzie zwykle zaczynają się zaciągi. Trochę źle się ustawiłem, bo byłem na tyłach. Jednak dość dobrze wyczułem moment, bo kiedy poszedł zaciąg ja akurat byłem w trakcie przeciskania się do przodu. Grupa najmocniejszych oderwała się, ja ją doszedłem i... poprawiłem ;D Ze mną oderwał się młodszy kolega, z silną jak koń nogą. Pociągnął ostro, ja chwilę jeszcze przytrzymałem i w końcu puściłem. Zostawiliśmy grupę gdzieś 100 m w tyle ;)))

Nie spodziewałem się, że dzisiaj noga tak będzie kręcić, po wczorajszym treningu podjazdów.
Teraz dopiero się przekonałem, że jest progres, skoro w zimę odpadałem przy pierwszym lepszym pociągnięciu, a dzisiaj utrzymywałem się do końca w czubie ;)

Dalej polecieliśmy grupką 8-9 osób "gąsiennicą" lub w podwójnym wachlarzu jak kto woli, w tempie cały czas pod 50 km/h.
Dostałem kilka dobrych rad, jak jeździć w takim szyku. Cały czas jednak byłem mega czujny. Kraksa przed weselem oznaczałaby dożywotni ban na rower od przyszłej żony ;D

Od Locknitz znów nastała całkowita sielanka i dłuuugi rozjazd ;)

Podsumowując, wyszedł kolejny świetny trening. Jestem zadowolony z postępów. Ciekawe co by było, gdyby nie kontuzja na początku wiosny ;)
Kategoria > 100, Trening

saren86
| 13:58 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj No ciężko będzie przez wesele to zrobić ;)
Planuję Klasyk Karkonoski: http://www.karkonoskiklasyk.pl/index.php?page=regulamin, to razem z Bartkiem ;)

A później czasówkę i start wspólny w Pile ;) http://www.kameleonteam.pl/mistrzostwa-pily-2013/
maccacus
| 13:38 niedziela, 4 sierpnia 2013 | linkuj Teraz główkuj jak tą zwyżkę utrzymać do zawodów! ;)
A propos... jakie jeszcze imprezy planujesz?
saren86
| 17:04 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj heh, sam jestem zdziwiony zwyżką formy :)
Danielo
| 13:43 sobota, 3 sierpnia 2013 | linkuj Nie no Mateusz odjechac w czubie mastersow i jeszcze odskoczyc! Beda ludzie bac sie z Toba jezdzic ;-) Mega masters nam rosnie. 50dych na zmianach to juz zawodowcy!

Wpisz trzy pierwsze znaki ze słowa epatr