Wesoła kompanija :)

Sobota, 11 kwietnia 2015 · dodano: 11.04.2015 | Komentarze 3

Miałem się wyspać po nocce, ale o 9 się przebudziłem, otworzyłem jedno oko, i od razu pomyślałem, że jadę z chłopakami na ustawkę, a odeśpię na starość ;) Na Głębokim Romek (który też miał jechać wcześniej), Bartek, z którym nie jeździłem od ponad roku i Adam, z którym jeździłem, jak jeszcze dinozaury chodziły po świecie ;)

Ustawka mega lajtowa i bardzo wesoła. Pogoda jak w czerwcu :) Nawet wiatr nie przeszkadza, gdy się z nim nie walczy :)
Z Romkiem i Adamem rozłączyliśmy się szybciej, końcówkę dokręciłem z Bartkiem. Na koniec jeszcze pierwszy kapeć w tym roku.

Dzięki Koksy, fajnie było.
Jakby coś, to chyba planuję jutro rano powtórkę, jakby ktoś się nudził.
Wyjazd nie później jak 9, maks 100 km,  powrót do 12, żeby zdążyć na Paris Roubaix.

Mocno.

Sobota, 28 marca 2015 · dodano: 29.03.2015 | Komentarze 1

Ja, Daniel, Piotrek, Michał i reszta ekipy. Początek trasy z Głębokim.
Były zaciągi, pościgi, tempa ponad 40. Z kilka razy dałem z siebie maxa, gasło światło, czyli kolarstwo jakie lubię ;)
Ważne, że dotrwałem do końca :) Motywacją była dziewczyna, która jechała z nami i w niczym nam nie ustępowała. Nikt nie chciał odpaść przed nią, więc wszyscy jakoś się trzymali :D Mocna zawodniczka ;)

Kategoria > 100

Rower #11

Niedziela, 22 marca 2015 · dodano: 22.03.2015 | Komentarze 5

Myślałem, że w ten weekend uda się pokręcić coś z ekipą. Wczoraj pogoda do dupy, więc sam odpuściłem, a dzisiaj rano pojechałem na Głębokie z nadzieją, że jednak choć jedna znajoma gęba się pojawi. Nie udało się, wprawdzie o 9 było sporo kolarzy, jednak nikt kogo bym znał i nikt z kim chciałoby mi się jechać. Takie czasy, jak ma się średnie 25-27 km/h, to nie ma co się dziwić, że nikt nie chce jeździć z leszczem :D

Pogoda  fajna, wprawdzie  mroźno, jednak słonecznie. Ubrałem się odpowiednio, więc za mocno nie zmarzłem. Jak zapowiadałem, była to wycieczka, jechałem w tlenie, nie katowałem się, czerpałem samą przyjemność z jazdy :)

Niemcy posadzili drzewo w doniczce :)

Test nowych buciorów :)

Środa, 18 marca 2015 · dodano: 18.03.2015 | Komentarze 9

Po wczorajszym zakwasiłem trochę nogi, a że w końcu przyszły nowe buciki, był dobry powód do zrobienia lekkiego rozjazdu.

Od samego początku jestem nimi zachwycony, wygląd leży idealnie w moim guście. Po przeszukaniu setek sklepów, to są jedyne "najtańsze", które mi się podobały bez żadnego "ale" ;) (to "ale" miała tylko żona, gdy zobaczyła cenę :D)
Rozmiar dobrałem perfekcyjnie (wyszło wkońcu 43,5 - normalnie noszę 42), stopa jest dobrze unieruchomiona, jednak mam trochę luzu w palcach, tak że mogę trochę nimi poruszać.
Co najważniejesze i czego się w ogóle nie spodziewałem, to zmiana na plus w przełożeniu siły ze stopy na pedał. Jest ona bardzo, ale to bardzo  zauważalna. SiDiki są bardzo sztywne ale i bardzo wygodne.

Zostało tylko jeździć, bo niestety same nie kręcą ;)

Kategoria 1-50, Trening

Wiatr, szalony wiatr ;) - rower #9

Wtorek, 17 marca 2015 · dodano: 17.03.2015 | Komentarze 2

W weekend się nie udało wyskoczyć z Koksami, trzeba było nadrobić, bo na listopad Romek zapowiada mega formę, nie chcę odstawać ;)
Pogodna piękna, mnóstwo endorfin, nawet super silny wiatr nie psuł mi radości z jazdy!

Super miłe zaskoczenie to nowa droga rowerowa od Buku do granicy, po prostu miazga! Fajne chopki, dobry asfalt, szeroko. W życiu nie powiedziałbym, że została zrobiona przez polskich drogowców ;) Szkoda, że taka krótka.

Przy przejściu granicznym w Blankensee niemieckie Policaje robiły spektakularną akcję zatrzymywania kolarzy i rowerzystów i sprawdzanie czy posiadają dowody osobiste. Na szczęście zawsze wożę przy sobie, więc mnie puścili, ale taka przestroga dla zapominalskich.

Wiatr trochę umęczył, to siadłem na ławeczce i zjadłem ciastka upieczone przez żonę ;)

Na koniec, gdy wiatr wiał już tylko w mordę, otrzymałem dar od niebios, czyli jadący ze stałą prędkością 35 km/h ciągnik ;) Podciągnął mnie od Schmolln do prawie samego Penkun, stąd ten KOM :)

Jutro przybywa kurier z bucikami, w końcu :)
Kategoria > 100, Trening

Jak co roku, pierwsza setka = pierwsza bomba :)

Niedziela, 8 marca 2015 · dodano: 08.03.2015 | Komentarze 1

Dzisiaj wczesno-ranna ustawka z "Stare Dziadki Cycling Team". Po wczorajszej wyrypie w tempie 25km/h, postanowiłem nie ryzykować wyjazdu z grupą Piotrka o 10:00 na długą trasę.

Po wstaniu rano szybkie smsy do Romka i Daniela, szybka szama i w trasę. Pogoda jak w Hiszpanii, można się było delektować. Jako, że wszyscy prezentujemy podobny poziom, ustawka przebiegała miło, przy wesołych pogaduchach. Romek miał mało czasu, więc odłączył się wcześniej. Problemem był Daniel, który był na szosie pierwszy raz w tym roku, i miał mega głód jeżdżenia, przez co, co chwila przedłużał trasę. Tym samym zafundował mi i chyba sobie też niezłą bombkę. Do domu wpadłem ze zgaszonym światłem i zjadłem pół kilo cukru.

Było wesoło. Za tydzień powtórka ;)

Starość nie radość ;)

Sobota, 7 marca 2015 · dodano: 07.03.2015 | Komentarze 4

W końcu robi się pięknie, człowiek już nie marznie, jazda zaczyna sprawiać przyjemność ;) Tylko jak zwykle ten wiatr... już nie te lata człowiek ma, żeby się z nim tak zmagać :) Prędkość dzisiaj żadna, a wróciłem zmęczony jak cholera... po tym stwierdziłem, że biorąc pod uwagę moją formę spowodowaną częstotliwością jazd, to w tym roku na ustawkach raczej sobie nie pojeżdżę, chyba, że z innymi ślimakami ( liczę jeszcze na Romka :D )

Tak poza tym, nadal jeżdżę z połamanym butem :/
Najpierw miałem dylemat jakie SIDIki wybrać, gdy już się zdecydowałem, to zaczął się problem z rozmiarem. W Szczecinie znaleźć buty szosowe to jakiś kosmos. Żeby dobrać rozmiarówkę, mierzyłem nawet wersję MTB. Dopiero u Kadrzyńskiego udało mi się dopasować rozmiar ( 43,5 - normalne buty noszę 42! szok! ), przymierzyłem szosowe SIDIKI, szkoda, że za 1300 zł. Jako, że nic innego nie było, zamówiłem SIDI Level za pińć stów na Bikestacji. Po kilku dniach czekania na kuriera, odpisują mi, że nie ma mojego rozmiaru. Ręce opadają. Nic, walczę dalej :)

Wiosna - rower #6

Czwartek, 26 lutego 2015 · dodano: 26.02.2015 | Komentarze 4

Kilka kilometrów po pracy, tak aby wykorzystać super pogodę :) Parę górek zaliczone. Muszę coś pojeździć, żeby w tym roku u chłopaków chociaż koło utrzymywać :)

W Dobrej moją uwagę przykuł wieeeelki pies, właściwie to było ich z 10, ale uchwyciłem tylko dwa i pół, i to na zumie, bo nie odważyłem się podejść bliżej ;P

Ustawka - rower #5

Niedziela, 22 lutego 2015 · dodano: 22.02.2015 | Komentarze 0

Ustawka z Grześkiem, Michałem, Piotrkiem i jego trzema znajomymi. Przypomnieli mi, co znaczy się ujechać.
Wypadłem całkowicie z pierwszej ligi, ale tak już w tym roku zostanie.
Ogólnie było fajnie i przyjemnie, mimo, że zimno :)

Pierwsze ciepło, pierwszy wiatr - rower #4

Sobota, 21 lutego 2015 · dodano: 21.02.2015 | Komentarze 7

Było ciepło, więc warto było pośmigać, tylko ten huragan :)

W tygodniu pogrzebałem przy rowerze i wstawiłem mu nową kierownicę Ritchey Evo Curve + owijka, linki i pancerze. Muszę przyznać, że jest mega wygodna i chwyt jest znacznie lepszy. Problemem mam z ciut za niskimi klamkami. Nie mogłem ich ustawić już wyżej, a teraz gdy mam na nich ręcę to jestem za bardzo wyciągnięty. Nie wiem co zrobić, może krótszy mostek?

Próbowałem skleić podeszwę, na darmo, pękła. Jednak zbyt duże siły wchodzą tu w grę. Ma ktoś propozycję fajnych butów, nie rujnujących budżetu?